I'm back bitches



Under tiden jag var tillsammans med min pojkvän känndes det som jag förlorade en bit av mig själv. Jag tappade liksom bort den bästa sidan av mig. Min "överomantiksa jag vill flytta till usa sida, spontana så låt oss göra det imorgon". De senaste tre dagarna har jag spenderat med Twilight boken i händerna. Jag har läst den så många gånger att jag kan den utan till. Jag tog tre dagar på mig för att jag ville komma in i den, förlora mig i den som jag gjorde förut. Det hjälpte, jag inser nu att den viktigaste delen av mig själv har varit förlorad under det här sommarlovet! Men nu har den kommit tillbaka och jag ska börja använda den igen. Det går inte att beskriva hur den är för mig vad den betyder, allt jag vet är att jag kommer att förändras. Big Time.

Kommentarer
Postat av: cecilia

YOU GO GIRL !

2009-08-13 @ 21:07:59
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback