New shoes!



Idag åkte jag till stan med Cecilia i tron om att hon skulle klippa sig. Men när vi möttes på busshållplatsen fick jag en för mig glad överaskning (hehe) de hade ställt in hennes klipptid vilket gjorde att jag fick en heldag i stan med min älskade vän! Vi vandrade runt i butiker men jag tröttnade ganska snart på alla människor som omringade mig och vi drog oss tillbaka mot butiker med inte fullt så mycket besökare. Det var förvånansvärt mycket folk (ointressant) i stan vilket gjorde mig galen. När vi var färdigshoppade gick vi hem (!!!), eller jaa vi gick en bra bit tills Celia storknade i värmen. Men vi var definitivt nyttiga. Efter en fulldag på stan var vi jävligt hungriga vilket resulterade att jag fick den dumma iden att vi skulle laga vår egen mat... En inte jättebra ide eftersom det slutade med att vi hade nudlar och broccolisar i hela köket. Men gott blev det.

Skorna på bilden är mina senaste inköp. Tre skor inom loppet av två veckor, jag borde skämmas. Men jag älskar dem alldeles för mycket för att göra det. De skorna i mitten fyndade jag idag, på second hand trotts att de själva var ifrån Din Sko men de kostade bara 150 kr så jag är nöjd.
Nu ska jag avsluta min nyttiga dag i början på mitt nyttiga liv med att kolla lite på tv sedan sova. För jag är så jävla trött. Puss 

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

SNYGGA! :D

2009-08-10 @ 20:19:30
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback