Packar, packar och packar lite till

 

På torsdag bär det av med alla grejor till Bollerup igen, mitt lilla och väldigt stökiga rum som ni kan se på bilden ska få sig en rejäl uppfräschning! Men resan till bollerup innebär att jag måste packa ihop alla mina saker som jag har haft hemma över sommarlovet. Vilket resulterar i att det blir lika stökigt här hemma som det var där nere förra året. Men det ska bli skönt att komma ner till den vanliga vardagen igen. Jag tror att jag skulle bli galen om jag var tvungen att ha mer lov.

Min lilla (prova stora) att göra lista innan flytten:

Packa alla kläder, skor m.m
Packa alla böcker och annat småskit
Åka och handla mat (listan är över en A4)
Packa allt till hästen
Storstäda mitt rum
Rensa datorn och packa ner den
Plugga till Kretslopps provet
Hämta hästen

Ja som ni kanske förstår så kommer paniken definitivt krypande. Men det ska ordna sig! Det har jag bestämt.

Kommentarer
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback