Så fel det kan bli



Har precis kommit hem ifrån MalmöFestivalen och det var jävligt härligt! Har spenderat kvällen där med min bebo DalleBalle och träffat på annat trevligt folk! Lyssnade på vår allas älskade Timbuktu och det var brao musik med goa vänner. Jag är fortfarande dragen så jag borde inte ens sitta här och skriva jag kommer inse felet imrn. Har även träffat mitt ex för första gången ikväll och det kan jag ju säga gick allt annat än kalas, men jag överlever! (tror jag). Det var precis som om vi aldrig hade träffats, men det är nog bäst så. Nu ska jag sluta babbla om en massa skit ingen förstår! Jag lovar! Bilden är förresten ifrån Dsquared2's ready to wear fall kollektion och jag älskar den Olsen twins inspirerade looken. Men det var allt för ikvl, GODNATT BITCHES!

Kommentarer
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback