Besvikelser och glädjemoment


Idag åkte jag och mamma till marsvinsholm för att gå på teaterloppis och kanske fynda lite fräcka teater kläder. Fatta besvikelsen när vi insåg att loppisen hade öppet igår också och allt det fina var slut. Butter åkte jag till Ystad och satte mig på Donken med mamma för att tröst äta McFlurry marängswiss, vilket by the way också var en besvikelse för den var jätte äcklig! Glädje momentet kom när Emmy smsade och undrade vad jag skulle göra idag. Vi bestämde oss för att dra en runda på stan i Ystad och nu är jag hemma och nöjd igen efter som jag har fått spendera tid med min älskade vän som snart åker iväg till hultsfred. Jag vill också dit men jag har inte råd.

Igår hade jag och Emma så jävla kul när vi fotade mig i mina stockholms kläder.

Kommentarer
Postat av: Thomasine

Fin blogg du har! :)

2009-07-07 @ 22:28:57
URL: http://thoomasine.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejhej, jag ska tipsa dig om maräängswissen. jag beställer den alltid utan banan smak på chokladsåsen xD prova det är gott då xD

2009-07-24 @ 21:19:28
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback