Min helg i bilder



Fredagen började med photoshoot med Cecilia, mest bilder på henne men hon lyckades fånga mig på bild några gånger också. Vi hade hur kul som helt och när kvällen närmade sig så bjöd hon med mig på fest. Jag tackade ja och samtidigt ställde jag in en träff med min kille, vilket var dumt vi bråkade men det är bättre nu.



Så här risig var jag på festen. Det blev mycket ekonomi och indianen blandat med korsa fältet. Rätt flippat och jävligt härligt att dränka sina sorger i sprit och rök. Ett härligt citat ifrån kvällen " Min pussy har slut på batterier".



På lördagen åkte jag och mamma till en massa hästbutiker och köpte prylar till kalle. På kvällen träffade jag min kille och vi blev ganska mycket sams igen om man säger så. Jag har fortfarande inte bestämmt mig men det går på rätt håll tror jag.

Idag ska jag ner på landet igen för imrn börjar jag jobba klockan nio. Sorry för dålig uppdatering under helgen men jag har varit helt borta.

Kommentarer
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback