Söndag



Söndag idag och imorgon blir det jobb. Men jag ska ta vara på min söndag och inte slösa bort den som jag brukar göra i ren ångest över att jag inte vill till jobbet/skolan dagen efter. Den här dagen ska spenderas med film, bra böcker och kanske en tur till hööks och ekohallen. Jag behöver kolla in sortimentet nu när Kalle snart kommer hem till mig.

Bilden tog jag när jag och pappa var vid Ahles stenar förra veckan, det är en av de bilderna jag faktiskt blev nöjd med även om jag tycker att den borde ha varit ett snäpp ljusare.

Kommentarer
Postat av: angelica - den snabbast växand ungmamma bloggen just nu!

va kul=) jag har lagt till din fina blogg nu=)

2009-07-12 @ 11:16:17
URL: http://enkärlekssaga.blogg.se/
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback