Home

Snap.. vilken gammal bild på oss ^^ Ajja vi ska ut och göra stan imrn iaf.

Jag är hemma. Efter att ha spenderat två månader mitt ute i ingenstans så är jag hemma igen och det är så jävla härligt. Det finns ingen annan känsla som beskriver det här. Kvällen har spenderats med Idol tittande och nu ska jag blogga lite innan jag ska nanna kudden. Frågan är bara vad jag ska skriva om? Kanske om att jag är så satans pepp inför nästa helg att jag knappt kan vänta! Det kommer att bli den bästa helgen på den här hösten, och varför? Joo för att det är höstfest! Jag kan ju lugnt säga att Bollerups jord tvåor är grymma på att annordna fester, och alla längtar!

Imrn blir det shopping med lillasyrran sen blir det förhoppningsvis något kul på kvällen vi får väl la se.


Kommentarer
Postat av: nickie

Bra blogg :)

2009-10-09 @ 23:18:43
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback