Valentines

Okej jag måste ju berätta hur min alla hjärtans dag såg ut! Vi firade den ifs den 13 eftersom jag var tvungen att åka ner till skolan igen sen. Men det var iaf bestämt att Erik skulle hämta mig kl fem och då var jag tvungen att vara klar. Jag blev glatt överaskad när han och hans pappa dök upp. Erik med rosor i handen och sa att nu skulle vi ut och åka. Vi åkte till en resturang där han bjöd mig på middag. Det var så mysigt vi satt där och pratade och skrattade när vi åt. När vi skulle åka hem tog vi bussen och under tiden så smsade han med min lillasyster och fick henne att göra det här som ni ser på bilden. Det var så romantiskt. När jag kom in på mitt rum så var det tända ljus och rosenblad överallt! Det var så vackert! Erik drog igång lite musik och det blev verkligen en perfekt dag och natt!
På morgonen sen när jag gick runt överallt med mina rosor i handen för att ta mig till tåget så smilade alla emot mig, det var så gulligt. Erik följde mig hela vägen till tåget och jag saknar honom redan. Han är världens bästa pojkvän! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Romantiskt värre. Jag skulle absolut bli glad om min kille hade överraskat mig med det när jag hade kommit hem. Du föresten hur får du till bilden i denna rutan ?



Ha en bra kväll

Anna

2011-02-20 @ 18:42:02
URL: http://bossinsideme.blogg.se/
Postat av: saba ♥

Söt blogg =)

2011-02-26 @ 18:17:06
URL: http://saaby.blogg.se/
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback