Off to work

Då bär det av till jobb om några minuter. Jag älskar mitt jobb, att kombinera dagnarna med att göra något som jag trivs med och vet mycket om med mitt största intresse. Bättre än så kan det helt enkelt inte bli! Jobbar fyra till sju idag, ett kort pass men igår jobbade jag länge så det ska bli skönt.
Efter jobb blir det hem och snacka ihop mig med mamma och förbereda mig inför morgondagen när jag ska åka iväg och kolla in det nya stallet som jag ska hjälpa till i. Ska bli så jäkla kul att börja rida igen.

Kommentarer
Postat av: trisiaa

vad roligt med ridning! hoppas det blir kul :D

allt bra med dig? :)

har en ny blogg: www.nattstad.se/trisiaa btw:)

KRAM

2011-09-06 @ 17:55:35
URL: http://nattstad.se/trisiaa
Namn:
För senare tillfällen

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad ska vill du skriva?

Trackback